VA-arbete på gångbanan vid skolan, Pölagårdsvägen med start v26/v27
- för 4 timmar sedan
- 1 min läsning

Vi behöver relina en vattenledning, alltså dra i ett nytt rör i ett gammalt.
Vi påbörjar detta i slutet på vecka 26 alt i vecka 27. Alla gående/cyklister kommer fortsatt kunna ta sig fram.
.png)


