top of page

VA-arbete på gångbanan vid skolan, Pölagårdsvägen med start v26/v27

  • för 4 timmar sedan
  • 1 min läsning

Vi behöver relina en vattenledning, alltså dra i ett nytt rör i ett gammalt.

Vi påbörjar detta i slutet på vecka 26 alt i vecka 27. Alla gående/cyklister kommer fortsatt kunna ta sig fram.

 
 
bottom of page